Working on your laptop? Office work? Do you just want to move a bit?

IMG_0643.JPG

 

Praca przy biurku ? Przy komputerze? Czy poprostu chcesz delikatnie sie poruszac?
O przychodze z pomoca 🙂
1) Kolano do klatki piersiowej
Siedzimy prosto na krzesle,stopy prosto na ziemi, plecy prosto.Podnosimy prawe kolano i podciagamy go do klatki. Trzymamy brzuch wciagniety.Powtarzamy 30-40 razy na przemian zmieniajc kolana.
2) Kolana oba do klatki piersiowej
Trzymamy nogi razem a boki fotela obiema rekami.Trzymamy plecy proste, podnosimy kolana i podciagamy je do klatki piersiowej.Nogi w dol, ale nie dotykamy podlogi.Powtarzamy 15-25 razy.
3) Pochylamy sie
Trzymamy nogi na podlodze.Obracamy gorna czesc ciala w prawo, zginamy sie i dotykamy lewej nogi prawa reka. Pozostajemy w tej pozycji przez chwile. Wracamy do poprzedniej pozycji.Teraz siegamy po prawa stope, dotykamy jej lewa reka.Powtarzamy okolo 30 razy.
4) Kolano do lokcia
Siadamy na krzesle prosto, nie dotykamy oparcia fotela. Kladziemy rece za glowa.Podnosimy prawe kolano do klatki piersiowej. Jednoczesnie zginamy lewy lokiec.Wracamy do poprzedniej pozycji. Powtarzamy 20 razy.Zmieniamy kolano i lokiec, powtarzamy znowu 20 razy.

Mozna to robic w pracy , w szkole 🙂 Krotki trening doda nam energii, wspomoze krazenie krwi i poczujemy sie lepiej.
Skorzystacie?
Sciskam ❤

Working on your laptop? Office work? Do you just want to move a bit?
Help is on the way 🙂
1) Knee to the chest
We sit straight on the chair, feet straight on the ground, back straight. We take the right knee and pull him to the chest. We keep our belly strong. Repeat 30-40 times alternating the knees.
2) Knees both to the chest
We hold the legs together and the sides of the armchair with both hands. We keep the back straight, raise your knees and pull them to the chest. Lower legs but do not touch the floor. Repeat 15-25 times.
3) We bend over
We keep our feet on the floor. We take the upper part of the body to the right, we bend and we touch the left leg of the right hand. We stay in this position for a while. We go back to the previous position. Now we reach for the right foot, we touch her left hand. Repeat about 30 times.
4) knee to the elbow
We sit on the chairs straight, do not touch the back of the chair. We put our hands behind your head. We raise the right knee to the chest. At the same time, we bend the left elbow.We return to the previous position. We repeat 20 times. We change the knee and the elbow, we repeat 20 times.

It can be done at work, at school 🙂 Short training will give us energy, will help blood circulation and we will feel better.
Are you ready?
Hugs ❤

Advertisements

Who does not like chocolate? Exception happens but today’s recipe for us – chocolate lovers.

 

Who does not like chocolate? The exception happens but today’s recipe for us – chocolate lovers. Nutella is unhealthy and contains milk for my happiness so I’m not tempted so much. For omelets, sandwiches, biscuits or fruit I am making Nutella with avocado. It is really delicious 🙂
We need:
1) 2 bananas
2) 2 avocados
3) About 4 tablespoons of cocoa
4) You can add honey (I like it without)
You need to mix everything and it is ready, Nutella without honey is already sweet.
It is best to do Nutella for the night and eat the next day. We store in the jar in the fridge not longer than a few days. It is our healthy help when we have a desire for something sweet.
Bon Appetit 🙂

Kto nie lubi czekolady ? Wyjatki sie zdarzaja ale dzis przepis dla wiekszosci. Nutella jest niezdrowa i zawiera mleko na szczescie wiec mnie nie kusi tak bardzo. Do omletow , kanapek , ciastek czy owocow robie nutelle z avocado. Naprawde jest pyszna 🙂
Potrzebujemy:
1) 2 banany
2) 2 awokado
3) Okolo 4 lyzki kakao
4) Mozna dodac miod ( ja nie dodaje )
Wszystko miksujemy i gotowe , nutella bez miodu jest juz slodka.
Najlepiej robic nutelle na noc i spozywac nastepnego dnia. Przechowujemy w sloiku w lodowce nie dluzej niz pare dni. To nasza zdrowa pomoc , gdy mamy chec na cos slodkiego.
Smacznego 🙂

Monday :) Again :) Are we starting again? Or is our another week of fight ?

IMG_1708

 

Poniedzialek 🙂 Znowu 🙂
Zaczynamy po raz kolejny ? Czy dajemy caly czas rade?
Prosze nie szalejcie teraz z tymi wszystkimi pseudo dietami bo do sylwestra chcecie sie wcisnac w ta mega sukienke.
Tylko zdrowa dieta , trening, odpoczynek i cierpliwosc dadza nam efekty w zdrowy sposob.
Ja wiem ,ze pokusy sa na kazdym kroku ale badzmy silni ❤
Mamy wymowki albo wyniki 🙂
Nigdy nie wmawiaj sobie ze nie dasz rady bo dasz 🙂
Pij wiecej wody!
Jedz wiecej warzyw!
Spij wiecej!
Tylko ty decydujesz !
Milego dnia ❤
Buziaki ❤

Monday 🙂 Again 🙂
Are we starting again? Or is our another week of the fight ?
Please do not go crazy with all these pseudo diets because till New Year’s Eve you want to fit in this amazing dress.
Only healthy diet, exercise, rest, and patience will give us the results in a healthy way.
I know temptations are at every step but let’s say strong ❤
We have excuses or results 🙂
Never say you cannot do it because you can do it!
Drink more water!
Eat more vegetables!
Sleep more!
Only you decide!
HAve a good day ❤
Kisses ❤

We will take care of our nails now :) I will give you a way to have beautiful, long and healthy nails.

 

Zajmiemy sie pazurkami 🙂 Podam wam sposob na piekne , dlugie i zdrowe paznokcie.
Potrzebujemy ?
1) Oliwa z oliwek
2) Czosnek
3) Pomarancza
Wyciskamy sok z pomaranczy oraz dodajemy pokrojony lub przecisniety czosnek. Mieszamy i moczymy pazurki przez okolo 10 do 15 minut. Pozniej moczymy w oliwie przez okolo 5 minut.
Efekty cie zaskocza i nie trzeba na nie dlugo czekac 🙂
Sprobujcie i dajcie znac jak wam sie podoba 🙂
Czosnek mimo zdziwienia jest czestym skladnikiem odzywek , oliwa z oliwek wmacnia i odzywia a pomarancza wspomaga wzrost paznokci.
Buziaki ❤

We will take care of our nails now 🙂 I will give you a way to have beautiful, long and healthy nails.
What we need?
1) Olive oil
2) Garlic
3) Orange
Squeeze the orange juice and add chopped or crushed garlic. We mix it and soak the nails for about 10 to 15 minutes. After that, we soak in the oil for about 5 minutes.
The effects will surprise you and you do not have to wait for them long 🙂
Try it and let me know how you like it 🙂
Garlic is often used as the ingredient in nail conditioner, olive oil strengthens and regains the nails and orange helps to improve the nail growth.
Kisses ❤

Next vitamin time – Vitamin K <3

Witamina-K-wzmocni-strukture-kosci-i-oddali-widmo-osteoporozy.jpg

Next vitamin time – Vitamin K.
Proper blood coagulation is very much related to vitamin K. We need about 2 mg per day and with heavy menstrual bleeding, vitamin K intake is very important, with vitamin K deficiency even a small injury causes heavy bleeding. Vitamin K protects against cancer and a restrictive diet often causes it to lack. The deficiency of this vitamin is the incapacitated newborns and unborn babies fed breast. Vitamin K consists of four compounds. Two of them are natural -filochinon and menachinon.

Vitamin K1:
1) Fruit
2) Green vegetables
3) Some oils
4) Dried plums
Vitamin K2:
1) Dairy
2) Meat
Excess vitamin causes anemia and blood clotting problems. It develops cancer of the breast, ovary, colon, stomach, gall bladder, liver and kidneys. Vitamin K has recently been used in creams and lotion. Yogurt and kefir are ideal meals between meals, stimulating the production of vitamin K.
Kissesssss ❤
Czas na kolejna witaminke 🙂
Prawidlowe krzepniecie krwi jest bardzo zwiazane z witamina K. Potrzebujemy jej okolo 2 mg dziennie. Przy obfitym krwawieniu miesiaczkowym podaz witaminy K jest bardzo wazna. Przy niedoborze tej witaminy K nawet male skaleczenie powoduje obfite krwawienia. Witamina K chroni przed nowotworami a restrykcyjna dieta czesto powoduje jej braki. Na niedobory tej witaminy sa narazone noworodki oraz niemowleta karmione piersia. Na witaminę K składają się cztery związki. Dwa z nich są naturalne -filochinon oraz menachinon.
Witamina K1 :
1) Owoce
2) Zielone warzywa
3) Niektore oleje
4) Suszone sliwki
Witamina K2:
1) Nabial
2) Mieso
Nadmiar witaminy powoduje anemie i problemy z krzepnieciem krwi.Hamuje rozwój raka piersi, jajnika, okrężnicy, żołądka, pęcherzyka żółciowego, wątroby i nerki. Witamina K od niedawna jest uzywana w kremach. Jogurt i kefir to idealne potrawy między posiłkami, pobudzające wytwarzanie witaminy K.
Buziale ❤

 

Nobody is perfect :) <3

IMG_1639

A to balagan na wlosach , a to balagan w pokoju a to bez makijazu, a to ma brzydkie spodenki a to jest gruba a to zero miesni I tak dalej…
Oj oj 🙂 Tak nie robie makijazu bo mi sie nie chce , z wlosami roznie a balagan czesto mam. Do figury, ktorej chce brakuje wiele ale nie poddam sie i niemile komentarze nie powstrzymaja mnie 🙂 Jesli chociaz jedna osoba skorzysta z moich rad, uzyje mojego przepisu czy zacznie biegac bede bardzo szczesliwa.
Pamietajcie,ze ludzie zawsze znajda cos o co sie przyczepia ale nie pozwolcie ,zeby was to zdolowalo.Robimy to dla siebie i wazne,ze nie stoimy w miejcu 🙂
Robmy swoje , najwazniejsze jest nasze zdrowie i dobre samopoczucie.
Glowa do gory I pokonujemy swoje slabosci!
Sciskam ❤
She has got a messy hair, and it’s a mess in her room and she does not have a makeup, and she has got ugly shorts and she is fat and she does not have muscle And so on …
Yeah 🙂 So I do not do makeup because I am too lazy, My hair is not perfect and I my flat is not perfectly clean.To have a body I want is a long way but I will not give up and the rude comments will not stop me 🙂 If even one person take advantage of my advice, use my recipe or start running I will be very happy.
Remember that people always find something to talk about us but do not let us down. We do it that for ourselves and important that we are better and better every day:)
We do our best, our health and well-being are the most important.
We will manage and we will overcome our weaknesses!
Hugs ❤

Witam Startuje Ze Swoim Nowym Blogiem Ktory Napewno Poprawi Twoje Zycie i Zdrowie ;*