Yoga ? Yes , why not ? :) Benefits of yoga :

psia_joga_2014-05-09_10-03-57

Yoga? Yes, why not? 🙂
Benefits of yoga :
1) Nice, thin body
2) Vitality
3) Happiness
4) Understand yourself
5) Healthy Spine
6) Good for concentration
7) Find harmony
8) Deep relaxation
9) Strong muscles
10) Normalize blood pressure
11) Strong Bones
12) Help you sleep well
13) Makes you happier
14) Prevents joints problems
15) Improves memory
16) Improves metabolism
17) Improves digestion
18) Makes you flexible
19) Fight with stress
20) Improved sexual function
🙂
Are you ready?
Let’s try ❤
More in next posts , maybe we will try together 🙂

Joga? Tak, czemu nie ? 🙂
Korzysci z jogi:
1) Ladne,szczuple ciało
2) Witalnosc
3) Szczescie
4) Zrozumienie siebie
5) Zdrowy kregosłup
6) Dobra dla koncentracji
7) Znajdziesz harmonie
8) Głeboki relaks
9) Silne miesnie
10) Normalizuje cisnienie krwi
11) Silne kosci
12) Sposob na dobry sen
13) Sprawia, ze jestes szczesliwszy
14) Zapobiega problemom stawow
15) Poprawia pamiec
16) Wpływa na metabolizm
17) Poprawia trawienie
18) Elastyczność
19) Walka ze stresem
20) Dobry wplyw na funkcje seksualne
🙂
Jesteś gotowy?
Spróbujmy ❤
Więcej w następnych postach, może spróbujemy razem 🙂

Advertisements

It’s me again, yes me : p Did you plan your workout? You know what you will eat? Do you have rest today?

download

To znowu ja , tak znowu ja :p
Trening zaplanowany? Wiecie co bedziecie jesc? Czy dzis rest?
Czasem zdarza nam sie dzien , gdzie poprostu trening mimo , ze zaplanowany to poprostu sila wyzsza no i nie , kompletnie nie. Jesli nam sie to zdarza raz na pare tygodni to nie martwcie sie . W ten dzien zamiast treningu , nie lezcie na kanapie ale przejdzie sie na dlugi spacer , moze basen albo zrobcie sesje z walkiem i rozciaganie . Wpadl wam niezdrowy posilek ? To nie koniec swiata , nie mozecie sie obwiniac i psuc humoru. Raz kazdemu moze sie zdarzyc na jakis czas , byle na nie za czesto. Jesli wpadla nam jakas nadprogramowa drozdzowka wracamy dalej na dobre tory i zapominamy o wpadce. Jesli bardzo wam z tym zle dlugi spacer rozwiaze sprawe i spali nadprogramowe kalorie. Nie popadajmy w skrajnosci.
Damy rade ! Milego dnia ❤

It’s me again, yes me : p
Did you plan your workout? You know what you will eat? Do you have rest today?
Sometimes we have a day where workout, even if was planned is just the force higher and not, not completely we cannot do it. If this happens once for a few weeks then do not worry. On this day instead of the workout, do not lie on the couch but take a long walk, maybe go to the swimming pool or do some stretch. Did you get an unhealthy meal? It’s not the end of the world, you cannot blame yourself and have a bad mood because of it. Once upon a time, it may happen for some time, but not too often. If we come up with some extra Doughnut we go back on good tracks and forget about the mistake. If you feel very bad after that with this -long walk will solve the problem and burn extra calories. Let’s not go to extremes.
We can do it! Have a Good day ❤

I am back … The holiday went too fast, defintely.

news_remont-w-mieszkaniu-1497007682

Wocilam…
Urlop minal za szybko,o wiele za szybko.
Ze mna przyjechala mama na pare dni , w sobote wieczorem niestesty wraca do domu.
Dieta trzymana, ruchu duzo ale przyznaje sie bez bicia,ze nie trenuje i niesamowicie tesknie za tym. Mama wyjedzie wracam i dam sobie wycisk.Zaczynam trenowac w niedziele albo poniedzialek 🙂 Takiej dlugiej przerwy nie mialam nigdy i sadelko sie juz ubilo to mozna trenowac 🙂
Na chwile obecna mam mega balagan w domu – wiecie jak to jest- facet sam byl tydzien w domu to przeszlo tornado 🙂 Na dodatek zaczal malowanie i skladanie mebli wiec sobie wyobrazcie 🙂
Jak wam idzie ? Juz niedlugo marzec 🙂 Coraz blizej lato 🙂 Juz nie moge sie doczekac ciepla 🙂
Spijcie dobrze ❤
Buziaki ❤

I am back …
The holiday went too fast, defintely.
My mum came with me for a few days, and on Saturday evening she needs to back home.
Ok, so my diet is going well, I am really active but I need to admit without the lie that I do not do any workout and I really missed it. When mum will I will start to ding great workout. I am going to start doing workout on Sunday or Monday 🙂 I have never had such a long break and my fatty body need it badly ;p
At the moment, I have a big mess at home – you know how it is – the man stay at home by himself for a week so it looks like after tornado:) In addition, he started painting and putting together the furniture so you can imagine 🙂
How’s it going? March soon 🙂 Getting closer to the summer 🙂 I can not wait for the warm days:)
Sleep well ❤
Kisses ❤

Who is flying to Poland tomorrow and has not started packing yet? Yes me and Miya :)

keep-calm-im-on-annual-leave

 

Kto jutro leci do Polski i nie zaczal sie jeszcze pakowac?
Tak ja i Miya 🙂
Bardzo sie ciesze,mimo,ze to tylko pare dni ale zawsze cos 🙂
Bede rzadziej na Facebooku przez pare dni ale na wiadomosci bede odpisywac,gdy tylko podlacze sie pod wi-fi.
Nie poddawajcie sie i trzymajcie diete oraz wykonujcie trening.
Udanego weekendu 🙂
Duza Buzka ❤

Who is flying to Poland tomorrow and has not started packing yet?
Yes me and Miya 🙂
I am very happy, even though it’s only a few days but always something 🙂
I will be less often on Facebook for a few days but I will text you back when I connect to wi-fi.
Do not give up and keep your diet and exercise.
Have a nice weekend 🙂
Big Kiss ❤

Today is a fat Thursday :)Doughnut Day :) How many you gonna eat? Today you can;)

 

Dzis tlusty czwartek 🙂 Dzien paczkow 🙂
Zjecie ?
Dzis mozna 😉
Ja odpuszczam bo swoich nie zrobilam a ze sklepu nie moge 🙂
Za to zrobilam mega trening 🙂
Smacznego i niech pojdzie w bicka ❤
Po powrocie z urlopu dam wam przepisy na domowe paczki ,ktore nawet ja moge zjesc 🙂
Buzka ❤

Today is a fat Thursday :)Doughnut Day 🙂
How many you gonna eat?
Today you can;)
I’m not going to eat any because I did not make my own ones and I can not eat from the store 🙂
Instead of it I did a great workout 🙂
Enjoy your cheat meal or cheat day ❤
After returning from the annual leave I will give you recipes for homemade doughnuts, which even I can eat 🙂
Kiss ❤

Advice number 10 Curiosity number 10

d52dcdbc9a1ebc5a9d5b00188c37ec25

Rada numer 10
Ciekawostka numer 10
10) Cynamon dodaje energii i witalności, jest wspaniałym źródłem wapnia, żelaza i manganu. Idealny dodatek do wszystkich deserow.Zapobiega wzdeciom oraz obniza poziom cukru we krwi.

Advice number 10
Curiosity number 10
10) Cinnamon adds energy and vitality, is a great source of calcium, iron, and manganese. Ideal for all desserts. Prevents bloating and lowers blood sugar.

The next important ingredient is folic acid. It is very necessary for everyone, not just pregnant women, in which case it can cause embryonic defects .

Nastepny , bardzo wazny skladnik odzywczy to kwas foliowy. Jest bardzo potrzebny kazdemu , nie tylko kobietom w ciazy , w ktorych przypadku moze powodowac wady plodu. Wiekszosc ludzi cierpi na jego brak. Bardzo wazne jest przyjmowanie kwasu foliowego czyli witaminy B9 badz B11 przed ciaza. Gdy brakuje nam kwasu foliowego grozi nam anemia. Jest to witamina rozpuszczalna w wodzie , uspokoja nas i dodaje sil. Kwas foliowy jest bardzo zwiazany z ukladem nerwowym i naszym samopoczuciem – czesto jest kojarzony z depresja. Kwasu foliowego szukamy w bananach , brokulach , roslinach straczkowych , szpinaku czy watrobie , ktorej jeddnak nie powinny jesc kobiety w ciazy. Gdy brakuje nam B9 grozi nam niedokrwistisc , osteporoza , nowotwory oraz wady plodu. Mezczyzni z jego niedoboru moga cierpiec z powodu mniejszej produkcji plemnikow. Zalca sie spozywac okolo 200mcg na dobe a kobiety w ciazy powinni podwoic ta ilosc. Palacze , osoby spozywajace alkohol , kobiety bioreace leki antykoncepcyjne i korzystajace z solarium maja wieksza szanse na jego niedobor. Objawami niedoboru moga byc ciagle zmeczenie , nerwowosc , problemy z pamiecia i koncentracja. Zas nadmiar moze powodowac pogorszenie sie stanu zdrowia czlowieka chorego na nowotwor.
Jedzmy zdrowo ❤
The next important ingredient is folic acid. It is very necessary for everyone, not just pregnant women, in which case it can cause embryonic defects. Most people suffer from lack of it. It is very important to take folic acid ( vitamin B9 or B11) before pregnancy. When we are deficient in folic acid we can face it anemia. It is a water-soluble vitamin, calms us down and adds strength. Folic acid is very involved with the nervous system and our well-being – it is often associated with depression.For folic acid, we are looking in bananas, broccoli, legumes, spinach or liver, which should not eat women in the womb. When we are missing B9 we are suffering from anemia, osteoporosis, cancers, and malformations of the fetus. Men of his shortage may suffer from less sperm production. You should eat about 200mcg per day and pregnant women should double that amount. Smokers, alcoholics, women who use contraceptives and use solariums are more likely to suffer from deficiency.Symptoms of deficiency can be constant fatigue, nervousness, memory problems and concentration. Overdose may cause a deterioration in the health of a person suffering from cancer.
Eat Healthy ❤

Witam Startuje Ze Swoim Nowym Blogiem Ktory Napewno Poprawi Twoje Zycie i Zdrowie ;*